pondělí 20. srpna 2007

PŘÍZHRAZY - Vy jste tam ještě nebyli?

Můj kamarád Kuzma jezdí skoro každý víkend do Příhrazských skal. "Každý člověk jednou objeví místo kam patří, a které ho až magicky přitahuje. Někdo jej najde v Čechách někdo třeba až v cizině." Nedělní ráno jsem trávil blitím, dopoledne pak procházkou ve skalním městě s K+M+A (skoro jako Kašpar, Melichar a Baltazar!). Příhrazské skály jsou doopravdy magické svou krásou a zažil jsem tam skupinovou halucinaci. Zahlédli jsme smečku divných zvířat, většina z nás viděla i ocasy. Představoval jsem si, jak ta podivná zvířata trhají naše těla na kusy. K dokreslení poitu strachu jsme si všimli, že se všude válejí kosti a lebky zvířat. Smečka nás chvíli pozorovala a pak zmizela hluboko do lesa. Jediné, co mi zpětně přijde divný je to, že jsem se nebál o život, měl jsem hlad a těšil jsem se na sekanou, čekající na mě doma v ledničce.
Kuzma nám ještě ukazoval podivný hebrejský nápis, dlouhý asi dva metry, který objevil kdesi ve skalách, blízko místa, kde jsme zahlídli onu smečku. Pokud někdo ví o tom nápisu víc, ať to sem napíše. Rozhodně je to velmi "magické".

Žádné komentáře: